Jak k nám přejít?

Přenositelnost čísla mezi operátory Vám umožní ponechat si své stávající číslo i v síti OPAVSKÝ MOBIL.

Jak přenést číslo k OPAVSKÉMU MOBILU?

  • Pro přenesení čísla musíte získat od svého stávajícího operátora ČVOP - číslo výpovědi opouštěného poskytovatele. Způsob, jak získat ČVOP, naleznete na stránkách svého stávajícího poskytovatele.
  • Pořiďte si OPAVSKÝ MOBIL  a při registraci si místo nového čísla zvolte, že žádáte o přenesení Vašeho stávajícího telefonního čísla.
  • Pokud již máte ČVOP, zadáte jej, pokud ne, nevadí zadáte jej, jakmile jej získáte.
  • Po registraci, úhradě prvního nabití+uhrady poplatku za přenos čísla a zadání ČVOP obdržíte SMS s dalšími informacemi a termínem přenesení a my Vám zašleme novou SIM kartu.
  • V termínu přenesení Vaše stará SIM přestane fungovat, vložíte do telefonu Vaši novou SIM OPAVSKÉHO MOBILU a jste u nás.
  • Cena převodu čísla je bohužel zpoplatněna dle ceníku služeb (poplatek Českému telekomunikačnímu úřadu).

 

  • Chci přejít od Telefónica O2

    Máte předplacenou kartu - ze svého původního čísla odešlete SMS zprávu ve tvaru CVOP PUK na číslo 999111. Během následujících minut obdržíte SMS zprávu se svým ČVOP. Pokud SMS zprávu neobdržíte kontaktujte svého původního operátora. Máte paušál - pošlete výpověď poštou adresu Telefónica O2 nebo navštivte prodejnu Teléfónica O2.

  • Chci přejít od T-mobile

    ČVOP si vyžádáte zavoláním na infolinku 603 603603 (nebo 4603). Během následujících minut obdržíte SMS zprávu se svým ČVOP. Pokud SMS zprávu neobdržíte kontaktujte svého původního operátora.

  • Chci přejít od Vodafone

    Máte předplacenou kartu - zavolejte na číslo 800 77 00 77. Máte paušál - pošlete výpověď poštou na adresu Vodafone nebo navštivte prodejnu Vodafone.

  • Blesk mobil

    Odešlete SMS zprávu ve tvaru „CVOP PUK“ na číslo 999 340. Během následujících minut obdržíte SMS zprávu se svým ČVOP. Pokud SMS zprávu neobdržíte kontaktujte svého původního operátora.

  • Ostatní operátor

    Pokud máte jiného operátora, informujte se o tom jak odejít na jeho infolince nebo webových stránkách.

  • Proč je učtován poplatek za přenos čísla

    Tento poplatek účtujeme z důvodů nutnosti zaplatit za přenesení čísla poplatek Českému telekomunikačnímu úřadu. Nezůstává tedy nám. Pokud velcí operátoři toto neúčtují, je to pouze z toho důvodu, že na základě závazku na který se upíšete počítájí s vysokou návratností při sjednaném úvazku a min. ceně za měsíc, toto u nás nefunguje, zákazník u nás nemá žádný úvazek a ceny proto máme takto nízko nastaveny.

  • Jakým způsobem uhradím poplatek za převod

    Poplatek je nutný zaplatit po první registraci nové SIM, kdy budete dobíjet min. dobíjený kredit, tzn. k částce za min. dobíjený kredit (150,-Kč) přičtěte částku za poplatek přenos čísla. Bez úhrady poplatku Vám neumíme zaslat novou SIM v řežimu přenosu stávajícího mobilního čísla.

 

  552 302 555 (prac. dny 8-15hod)

  mobilopavskybezdrat.cz